Advertentie’s
Web & Email Service Center Klik hier om naar de site te gaan.

Email Service Center
Niet meer afhankelijk van uw provider...
Klik hier om naar de site te gaan.

De kikoy (of kikoi) vormt de basis voor alle producten in de KikoyShop. De handdoeken, omslagdoeken, rokjes, tassen, sjaals en babycapes worden allemaal gemaakt van de originele kikoystof.
Klik hier om naar de site te gaan.

Wil je vet verbranden zonder jezelf helemaal uit te hongeren? Klinkt te mooi om waar te zijn, en toch kan het! De makkelijkste manier om vet te verbranden is door je stofwisseling te versnellen. Maar hoe doe je dat?

Om te beginnen moet je iedere drie-en-een-halve uur kleine proteïnerijke maaltijden eten. Hierdoor blijft het insulinegehalte in het lichaam stabiel waardoor er geen overtollig insuline vrijgeven wordt, wat weer wordt omgezet in vetopslag. In plaats daarvan moet je lichaam de energie direct gebruiken, waardoor de vetverbranding constant blijft.

Ook moet je geen maaltijden overslaan. Dit vertraagt namelijk je spijsvertering. Regelmatig eten zorgt er voor dat de spijsvertering het meest efficiënt werkt. Wanneer je eet, moet je lichaam de nodige energie verhogen om het voedsel te verwerken, verteren en op te nemen. Het komt er dus op neer dat hoe meer je eet, hoe meer vet je lichaam verbrandt. Dat betekent natuurlijk wel dat je gezond moet eten. Het is niet de bedoeling dat je alles naar binnen propt wat je maar lekker vindt.

De volgende dingen helpen bij het versnellen van je stofwisseling:

Mager proteïnerijk voedsel
Het overgrote deel van de calorieën in mager proteïnerijk voedsel worden verbrand tijdens het verteringsproces. Dit wordt het thermische effect genoemd. Mager proteïnerijk voedsel heeft het hoogste thermische effect van alle voedselsoorten. Eet dus mager vlees, gevogelte en vis. Frituur het voedsel niet in olie of vet. De meest gezonde manier om vlees en vis te bereiden is bakken in de oven of grillen.

Vezels
Eet veel vezels. Voedsel met een hoog vezelgehalte absorberen vet, koolhydraten, suiker en de calorieën die daarmee geassocieerd worden. Dit versnelt de vertering waardoor je gewicht zal afnemen. Voedselsoorten met de meeste vezels zijn fruit en groenten (rauw of gestoomd), volkorenbrood, zilvervliesrijst en haver.

| buy medication without prescription from indian pharmacy. purchase atarax Water baclofen tabs 10mg uk tablets baclofen cheap generic baclofen online fluoxetine hydrochloride buy online . does fluoxetine 20 mg order fluoxetine online no prescription. estrace vaginal cream is a hormonal medical drug which contains a lot of the female sexual hormone estrogen.buy estrace online. cheap estrace pills online  order fluoxetine fluoxetine manufacturers india. fluoxetine  canada pharmacy online provides you more options to buy deltasone , generic prednisone , product details, q & a, and health quotes. a prescription is required buy baclofen online buy generic baclofen tablets 10mg baclofen tab baclofen high mg
Als je meer vezels gaat eten, moet je ook meer water drinken, minstens acht glazen per dag. Water zorg er voor dat de vezels door en uit je lichaam vervoerd worden. Daarnaast geeft water je een vol gevoel, waardoor het makkelijker is kleine porties te eten.

Eet geen koolhydraten laat op de avond
Koolhydraten zijn de brandstof dat je lichaam gebruikt voor energie. Wanneer je lichaam die brandstof niet nodig heeft, worden de koolhydraten opgeslagen in vet. Wanneer je slaapt, verbruikt je lichaam nauwelijks energie en dus gaan de koolhydraten zich vestigen op plekken waar je ze niet hebben wilt.

Beweeg
Nee, je hoeft niet naar de sportschool voor een zware work-out. Het enige dat je hoeft te doen is lopen! Iedereen kan wandelen, dus jij ook. Omdat wandelen een cardio-oefening is, versnelt het de spijsvertering, wordt vet verbrand en onderhoudt dit zelfs nadat je al gestopt bent met wandelen.

Leave a Reply


Design & Hosting by HostingServiceCenter