Advertentie’s
Web & Email Service Center Klik hier om naar de site te gaan.

Email Service Center
Niet meer afhankelijk van uw provider...
Klik hier om naar de site te gaan.

De kikoy (of kikoi) vormt de basis voor alle producten in de KikoyShop. De handdoeken, omslagdoeken, rokjes, tassen, sjaals en babycapes worden allemaal gemaakt van de originele kikoystof.
Klik hier om naar de site te gaan.

Hoe vaak heb je al ‘je bent wat je eet’ gehoord? Hoewel je er moe van wordt dit te horen, is het de waarheid. Dit is waarom een gezonde stralende huid niet het resultaat is van een paar schoonheidsbehandelingen, maar eerder van wat je eet.

welcome to bay publishing. buy baclofen cheap uk buy purchase, australia, online order baclofen -based unfortunately have buy cialis buy generic zoloft canada buy sertraline india buy zoloft online uk zoloft buy online uk buy zoloft pills buy sertraline online where to buy sertraline online can i tube until only patient and for. … too a close cheap from canada , ordering baclofen purchase online Dit zijn een aantal voedingsrichtlijnen voor een stralende teint: fluoxetine hydrochloride buy online does fluoxetine 20 mg capsule look like teva fluoxetine 20 mg capsule cymbalta 30 mg fluoxetine hcl order zyban online canada buy zyban generic fluoxetine

Vitamine A is een in vet oplosbaar voedingsmiddel dat noodzakelijk is voor het onderhoud en het helen van epitheelweefsels (opperste celweefsel van organen). Je huid is natuurlijk je grootste oppervlak van epitheelweefsel. Eet eieren, oesters en zuivelproducten met een laag vetgehalte om je portie van deze vitamine te krijgen.

Je kunt roodheid door de zon verhinderen of verminderen door voedsel te eten dat rijk is aan bètacaroteen. Dit vind je in onder andere donkergekleurd fruit en groenten, zoals wortelen, zoete aardappelen, tomaten, watermeloen, papaja, broccoli en spinazie.

Om de olieproductie van je huid normaal te houden, zou je er voor moeten zorgen dat je voeding genoeg vitaminen B bevat. Deze helpen om calorieën om te zetten in energie voor huidmetabolisme en zijn componenten van enzymen, die de normale huidfuncties onderhouden. De beste vitamine B bronnen zijn vis, granen, pindakaas en eieren.

Vitamine C is noodzakelijk voor een stevige huid, aangezien het helpt om collageen, de onderliggende steunstructuur van de huid, te onderhouden. Het beschermt ook je huid tegen schade door het milieu. Citrusvruchten, tomaten en bessen zijn allen rijk aan vitamine C.

Vitamine E helpt de veroudering van huidcellen te vertragen door de productie van een enzym, genoemd collagenase, te verminderen. Collagenase breekt collageen af, waardoor je huid verzakt en rimpelig wordt. Blootstelling aan de zon put ook je huid van Vitamine E uit, waardoor je huid eerder kwetsbaar is voor verbranding. De beste bronnen van deze antioxidanten zijn zalm, peulvruchten, extra mager vlees, bladgroenten en olijf- en sesamolie.

Een andere antirimpel middel is zink. Dit spoormineraal helpt om elastine en collageen van je huid te handhaven. Het wordt gevonden in zeevruchten, soja, kalkoen en paddestoelen.

Naast het volgen van een gezond voedingspatroon, zullen zinnige levensstijlgewoonten ook een stralende huid verzekeren. Wat extra tips:

– Slaap minimaal acht uur per nacht zodat je huid zichzelf kan herstellen en gezond kan worden.
– Stop met roken. Roken vermindert bloed- en zuurstoftoevoer naar de huid, waardoor het vaal, rimpelig en droog wordt.
– Drink acht glazen water per dag (of meer als je sport). Je huid moet van binnenuit worden gehydrateerd.
– Gebruik in de zonnige maanden een sunblock wanneer je de deur uitgaat en vermijdt de zon tussen 11 en 3 uur. Onthoud dat er geen ‘gezond’ kleurtje bestaat. Alleen een zelfbruinend product is onschadelijk.
– Ga zinnig om met gewichtsverlies als je van plan bent te gaan lijnen. Te snel afvallen of het jojo effect kunnen verzakking en rimpels veroorzaken.

Leave a Reply


Design & Hosting by HostingServiceCenter